SanFranSisco..

Har precis avslutat en rejäl kväll i glada vänners lag, och det är så underbart skönt att man faktiskt inte bara låtsades vara vänner för att man gick i samma klass,  det verkar som vi kommer kunna hänga med varandra ett tag tíll :)

Det började med en 13500-stegspromenad med agnes tidigare idag, när solen var som värst :) jag bjöd in henne på middag hos oss, och framåt fem så kom hon hit, och då passade adam på att returnera hennes samtal från förut. Å han hade det goda omdömet nog att komma hit redan ikväll, och följdaktligen skippa morgondagens utgång, men det kanske var lika bra :) Varför skjuta upp det till morgondagen som du kan äta ikväll? Tacos blev det, mätta var vi. Jag spillde ut påskmust över hela soffbordet med mitt huvud... Sen när vi inte orkade mer gick vi hem till agnes så adam fick se hur hon hade det i sitt nya. Jobb och mer kalas väntar imorgon, så vi avslutade kvällen i god tid med några kramar, och ett infall satte mig här att skriva om det.

Fast allt har sin början i en mycket enkel sak. San Fransisco-drinken. Erik o jag köpte en drinkmix, addera apelsinjuice och vodka (i vårt fall jordgubb-) och den smakade så proffsigt! :) Tre stycken fick jag i mig om jag inte minns fel, vilken drink, vilken kväll :) :) PUSS på er, mina tre små gullungar

Kommentarer
Postat av: Nina

låter helmysigt! Du får bjuda mig på den där drinken nån gång ;-). Ses ikväll! puss

2009-04-11 @ 17:03:16
URL: http://ninans.bloggsida.se
Postat av: Mr A

uppdatera eller så kommer jag ta bort din blogg från min blogglista och aldrig kolla igen!

2009-05-26 @ 22:12:00
URL: http://theadamlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0