Nu kör vi då..

accepterat att sommaren är slut nu, det känns inte ens speciellt sorgligt, utan bara skönt att komma igång igen. Hur länge ska det fortsätta så undrar jag? Ser alltid fram emot nästa steg, med lugn eller nerver. Kan inte riktigt bara chilla och längta efter att det aldrig ska ta slut. Jag är så äckligt realistisk!

Har förvisso missat lite saker under sommaren som så gärna hade fått hända: singstar under stjärnorna.(agnes du och jag :)  nakenbad. tälta, trots allt :P massa utekvällar som jag hade behövt gå på, köpt snygga kläder till haha.
Så skulle jag ju hälsat på jonna i stockholm och sanna, sara och martina i göteborg. malin i eskilstuna? elin och max i örebro.

(Det bästa med stadssemestrar är att det går precis lika bra att åka dit på hösten också ;) )

Nog om det, ångrar ändå egentligen ingenting, ogjort är försent. Kan berätta vad jag sysslat med de senaste tre kvällarna istället: rollspel.
Jag, erik, max, nils, olle och kusin maja har spelat ett och ett halvt äventyr i Drakar & Demoners rollspelsvärld. Jag heter Dora och är viltjägare. I tisdags lyckades jag vara den som dödade draken, jag hade hittat ett magiskt svärd och lyckades för en gångs skull med tärningsslagen och spetsade tillslut hans hals. Som i äppelkriget, kom jag fram till ^_^

Det är inte världens mest underhållande sysselsättning, men det är ett bra sätt att kunna umgås med sina syskon på, även om jag hyser lätta agressioner mot de flesta efter en lång kväll.. Vi kommer ju aldrig igång när det är dags, utan det blir att sluta vid tolv ungefär, när maja måste hem. Då har jag varit trött i ett par timmar och bidragit dåligt. Få se vad som skulle hända om vi skulle spela under mina krafttimmar? Har varit uppe sen åtta i morse så närsomhelst nu borde resten av gänget stiga upp ^^

Anyways. dusch o hälsa på nina i bokhandeln? Och fråga sandra om jag får bevista hennes vigsel? :D haha. vi hörs, puss


Kommentarer
Postat av: elin

du är välkommen hem till mig på hösten också :D hellre än på sommaren för då är jag ju inte ens där. är jag iofs inte denna höst heller, men iaf. nu är jag så egoistisk att jag antar att du inte har fler elinar i öret ^^ hoppas allt är fint! vi borde satsa på en fika snart btw! :*

2009-08-18 @ 00:46:14
URL: http://ettstyckeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0