två dagar senare-trött

somnade som en klubbad padda halv ett igår, o vaknar med samma känsla vid tio idag. Har nu bränt ut en skiva med eriks o mina semester- och stadsfestbilder för att snarast kunna åka ut till das sveerföräldrar och visa att vi gjort nåt. alls :)

stadsfestdagarna blev för min del väldigt lyckade. i fredags var jag väldigt hänsynslös, och samtidigt inte alls. hade inget jag ville se, men å andra sidan ingen som jag var tvungen att träffa heller ;) Blev verkligen inte full, men det var väldigt gott att ta sig ett glas vin när vi ändå var hemma en sväng :)
Här är dag ett:
Gick med mamma till invigningen, 18:30, vi kom precis i tid. Jag hade knappt hunnit hem från jobbet kändes det som, men för en gångs skull prioriterat vuxet; duschat, men inte sminkat mig :p Invigningen var bra, pappa spelade som en del av husbandet. Arn var där o svingade sitt svärd över det röda bandet - det har jag på film.
Sen..började det ösregna :D gick/sprang hem med mor, bytte till olles tröja o jacka, till mina gamla badtofflor istället för finskorna, men behöll blöta byxorna. Gick till tokyo o tog en cider medan föräldrarna åt. Adam mötte upp där, så gick vi å kollade runt lite.. Hamnade ganska väldigt långt fram på Alcazars spelning, o hoppade loss, jättekul!

Hinner inte skriva mer, inte alls faktiskt. Titta bilddagboken sen ikväll istället för en intressantare utgåva. Pusspuss! /Lova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0