de åtta timmarna...

Man kan säga att jag är något av en expert på att haka upp mig på - i stort sett - meningslösa tider och siffror för olika borden. Åtta timmars sömn, tre mål om dagen, femminutersduschar, 15 minuters vardagsmortion varje dag, 50 000 timmar brinntid för våra nya LED-lampor.

Jag går upp en timme innan jag ska iväg (en timme och tio minuter för att ge mig själv en överraskande treat nästa morgon). Ett vita huset-avsnitt är 40 minuter, fem minuter mindre de flesta entimmesprogram med två reklampauser. Är jag riktig diciplinerad bör jag hinna nåt av dessa varje arbetsmorgon.

Just nu väntar jag på att klockan ska bli tolv för då ska jag sova till klockan åtta imorgon, ge mig själv hela en och en halv timmes morgon innan jag ska vara på jobbet.
Det är semi-medvetet, jag ser att jag har tid att vara uppe. Men vore jag trött skulle det förhoppningsvis slå högre ^^

Just nu har jag det ändå rätt bra. Redigerade foton för att jag ville, inte kände mig tvungen. Har laddat för ett avsnitt av något på tvn om jag känner för det, annars ligger en bok på nattduksbordet. Fick in första inlämningsuppgiften idag och trots att det blev fel stolek uppladdad så dom kanske blir sura på mig så känns det väldigt bra :) Julklapparna börjar komma på plats och jag tycker jag är duktig :)


Kommentarer
Postat av: elin

haha låter som du har stenkoll på läget :)

2009-12-18 @ 19:13:44
URL: http://ettstyckeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0