...du vet du vill kolla...

har på paradise hotel i bakgrunden, vilket fantastiskt program - så lätt att ignorera eftersom inget viktigt eller nyttigt sägs någonsin :D

Har lite ont i halsen, måste varit för lättklädd under fotosessionen igår (haha, det kunde varit väldigt lättklätt, om det inte varit så att vi var ute, inte nakna:P) och sen promenad med agnes på det... Hade ju förresten helt glömt bort att jag hade tid på blodgivningen, kom på det en kvart innan det var dags, mitt ute i skogen o ingen legitimation med så man kunde tagit det på vägen bara.. Men det gick finfint, kom lite sent utan problem och fick mina första premier: två muggar som jag är helt kär i  =)

Är precis hemkommen från andra speltillfället på aschanska. Jag säger då det.. Man ska inte bli för säker, bara för att man klarat det en gång ;) I tisdags hade jag ju dessutom  suttit vid pianot flera gånger dagarna innan, idag hade jag knappt rört det sen förra gången :P
Sammanfattningsvis spelade jag fel för mycket, men tröstar mig med att publiken var äldre och inte hör så bra.. Min gamla syslöjdslärare från norrtull, samt mormor till några barn jag jobbat med, var den jag hade mest kontakt med, och hon skulle väl aldrig säga nåt illa om mig till mig  ;) fick några hundra för besväret och ska minsann lägga dom på mina nära och käras julklappar. är du nära och kär och har varit snäll i år? mejla mig

Nu är det bara en jobbig kvar sak denna veckan: julbord med eriks kollegor med respektive. Det är erik, jag och fyra till ^^ och erik sa nyss att han är nervös över att jag kommer säga något dumt, eftersom jag inte är lika noggrann med att säga absolut sanning och hålla på privatlivet, för att vara rolig liksom ;) Som tur var berättade han nu i god tid att hans nuvarande chef inte är medveten om att erik tänkte flytta och säga upp sig nästa sommar. Så det ska jag inte prata om. Får gärna nämna att jag ska plugga o så, men inget annat. Det blir en utmaning!

Sådär. liten uppdatering där. julmarknad i helgen, årets höjdpunkt och det tar jag en annan gång. pusshej!!

Kommentarer
Postat av: Issa

vart ska ni flytta?

2009-12-06 @ 21:30:27
URL: http://fegpoeten.wordpress.com
Postat av: L

det är inte något bestämt, men lutar åt borås, eller möjligtvis växjö.

2009-12-06 @ 22:34:52
Postat av: Sanna

Va duktig du är som lämnar blod!!:) Det vill jag också va.

O vad ska du plugga? blir det i borås? Du pratade ju om det nån gång...

2009-12-15 @ 08:14:45
URL: http://minxx.blogg.se/
Postat av: L

det blir som det blir men nu står vi i några bostadsköer i borås. Känns bra att ha lite framförhållning och nåt att se fram emot. Vi får prata mer om det en annan gång! :)

2009-12-15 @ 23:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0