No shit sherlock

Sa jag det förresten att vi blev färdiga med laborationerna och allt sånt igår? det var väldigt mysigt ;) Den sjunde och sista i ordningen blev troligtvis den minst seriösa, men jag tror att trots att vi valde att inte vänta till en annan dag och göra bättre så lärde jag min något. Insikten att det är väldigt sällan man lyckas på första försöket kan bespara mig många aggressioner i livet ;) Hade det varit upp till mig hade jag gärna gjort om och fullföljt läxan till det yttersta, men när det gäller samarbetet så inser jag att lagom är bäst. Jag önskar bara att min ambitionsnivå sträckte sig lika högt när det gällde individuella mål och motsättningar.

Sitter nu hemma och tar det lugnt. Har precis ätit upp en clementin, minns att jag stoppade de två första klyftorna i munnen, sen sa det schwooop och allt var slut. Slängde skalet på golvet, strumpan är rädd för dom. Lukten tror jag. Hon välte ner den som en rolig leksaksboll precis nyss och det var därför jag åt upp den. Också en anledning att äta frukt..

Glögg- och pepparkaks-myskalas på fredag kväll, nån som är sugen på att komma?? du är välkommen =)



Jo förresten, en parentes. Hur får man snabbast erik att hänga upp konst på väggarna? Bjud hit hans föräldrar.
tavlan har stått lutad mot väggen i säkert tre månader, men i lördags kom den upp innan jag hann blinka. Typiskt. Jag kommer aldrig ha den makten över någon...


Kommentarer
Postat av: elin

åh vad mysigt det lät med glögg- och pepparkaks-myskalas på fredag! men jag ska åka från winnerbäckkonserten i linköping på kvällen, tvivlar på att jag hinner fram innan ni mer eller mindre tröttnat :( blev ju förresten inget med hela mirregrejen. jag insåg att tiden inte existerade, som vanligt. men sanna ville ses i jul i alla fall, hoppas vi kan ordna till nått då. puss!

2009-12-08 @ 23:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0