why o why

jag ska vara ohyfsad och helt ignorera det faktum att jag inte har vardagsuppdaterat här på väldigt länge, och istället reflektera över en sak jag såg på tv tidigare idag.

the doctors, som går på fyran, hade nån slags återblicksprogram och jag såg när en kvinna berättade om hur hon hela livet blivit retad för sin näsa, inte ville gå utomhus eller vara med på kort. Hon blev inbjuden till studion och så säger dr snygg att; du skulle ju komma hit för att träffa dr plastikkirurg.....

Då trodde jag han skulle säga: ..men istället har vi gett dig tid hos en jättebra psykolog, för den ångesten du har över din näsa betyder inte att det är något fel på den.

Normalt, eller hur? Det hade väl varit jättesnällt om dom låtit henne bli lycklig så. Men nejdå
 
...men istället har du kommit hit för att vi ska GE DIG EN EXTREM MAKEOVER!

Så inte nog med att dom opererar om hennes stackars näsa, nej denna medelålders kvinna får också tandblekning, bröstlyft, fettsugning i mage o haka, hakimplantat, ansiktslyftning och dom tar brosk från örat att ha till näsan. Det är ett under att hon ens kände igen sig själv efteråt, speciellt som dom gjorde allt på en gång. Jag gillar inte usa-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0