frisk sport

Har inte blivit ett offer för särskrivningsepedemin, jag menar min rubrik.

ikväll ska alltså mamma och jag testa på lite vattengympa i simhallen, och jag ser fram emot det (!) Alldeles strax ska erik och jag gå ner hem till dom för att få lite middag. Är ganska säker på att det inte hade blivit någon middag alls om bara vi två skulle tagit hand om det själva.. Så i praktiken var det det mest ansvarsfulla jag kunde göra - att bjuda in oss till maten (som ändå skulle lagas....)

Till saken nu; vaknade med halsont och lite fnys i näsan, vilket inte har gått över riktigt än. Jag vet att man inte ska anstränga sig eller träna när man har ont i halsen, men det är bara så typiskt att när jag för en gångs skull har allt klappat och klart med både tid, lokal, aktivitet, sällskap och entusiasm så ska det strula med hälsan. Igen. Är snart uppe i de 900 kronorna man ska betalat till sjukvården för att aktivera högkostnadsskyddet sen november så... Sammanfattningsvis så ska ingen liten förkylning få hindra mig ikväll :)  Sen får vi se om frisk och sport blir kompatibla i fortsättningen eller inte...

Och imorgon bär det av mot storstaden igen. Sämre kunde man ha det, fast då hade man haft mer pengar kvar ^_^ tänk på de visdomsorden du!

Kommentarer
Postat av: Nina

Va kul att det gick bra på vattengympan. Ska också dit på måndag, kanske ses där ;-)

2009-01-28 @ 23:40:41
URL: http://ninans.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0