Ingen vardag tack

idag vinkade vi Hej Då till granen innan vi klippte ner den, och stoppade den i ikea-kassar. (eftersom vi verkligen inte har en aning om vad som har hänt med alla soppåsar vi hade innan vi flyttade..)
Annars så tar jag det lugnt idag. Det blev det inte igår. Fick hoppa in istället för mamma som hade en dålig rygg, så vi var ute i sjöängen i 3-4 timmar, hade roligt; brottades och åt tomatsoppa. Så bara någon timme efter det ringer mamma och mår bättre, så eftersom det är hennes födelsedag, utan att hon inte riktigt hade önskat sig något tog vi en tur till jpg för att hon skulle få en chans att handla det själv. Vi hade jätteroligt, olle max o jag :)

Och det var inte meningen att det skulle bli en sånhär text, inte någongång var det meningen. Jag tänker skriva om egna frågor och tankar, om böcker och film jag vill dela med mig av..
Inte en sånhär...vardagsdagbok.. Nejnej.

Lovar att jag kan bättre än såhär =)
Grattis mamma för övrigt. imorgon blir det kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0