Kunde varit torsdag

Det är en vanlig onsdag idag. Har inget jobb, men några framtidsplaner. Ska strax gå och hälsa på min familj.
Och när tillexempel <ninans.bloggsida.se> visar sig existera, hur kan jag då låta bli? ^_^


Angående framtidsplaner, lika bra att lägga dem i öppen dager!
torsdag kväll: filmstudion med nina och emma?
fredag förmiddag: jobba
lördag kväll: middag hos madde?
söndag kväll: vattengymnastik i simhallen med mamma
måndag förmiddag: jobba
måndag: åka till göteborg
tisdag: bli klippt i sannas klipptest, åka hem från göteborg

Dåså. Hemmaplan. Nu kan jag komma igång lite. Och du, lägg till mig på bloglovin.se eller nåt, ifall jag får för mig att skriva igen ;)

Kommentarer
Postat av: elin

yahooo :D "AH" måste ju vara "I". lite knasigt med bebisstavningarna tycker jag /:

2009-01-14 @ 19:02:38
URL: http://ettstyckeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0