Sängkantsprat

tappade lite stinget nu, som virtuell spiritous (vad menar jag? finns orden eller har jag hittat på dom?)
så fort vinden smekte mig lite varmare om kinden så kändes både ord, bilder och sällskap överflödigt. Antar att det finns en och annan som är lite irriterad på att jag haft lust att vara lite mer ensam i veckan, likaså som erik är lite irriterad när jag vill pussas länge. Different times calls for different mesures.

Ser fram emot helgen nu, tror jag. Mig veterligen finns inget planerat annat än på lördag kväll, och det kan gå hur som helst, med förfest hos agnes och många duktiga artister som ska kunna leverera soul inne på lilla stadshotellet. I en miljö antagligen kryllande av folk i mina föräldrars ålder (inkl mina föräldrar) Det har alltid varit en vedertagen sanning att fulla ungdomar är hemska, men att fulla vuxna är outhärdligt. Som sagt, det kan gå lite hur som helst.

Sköna fina sängen kallar på mig, tänkte bara avsluta med en tanke som sträcker sig ut och ber om en förklaring. Jag ringde till ett som kan bli sommarjobb idag. Han sade flera gånger" jag kan inte lova något".
Jag hade absolut inte bett om något löfte, bara en tid att vänta på beskedet. Känner mig dum som ändå tycker att det låter lite bra. Hoppas bara att de andra bestämmer sig snart, skulle gärna kunna välja fritt mellan flera platser =)

Avslutning nummer två: olle praoar på ica hehe. ska besöka det imorgon. Jag har beställt högskolekataloger, en kom idag. Känslan är bättre i år.

Natti, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0