Snö!

Igår när jag cyklade hem från jobbet kl 10 haglade det och blåste något så djävulskt. Ville inte gå ut mer innan våren kom kände jag. Men det var då och nu har det snöat kanske hela natten, fast det är inte så himla djupt visserligen så det har det nog inte. Men hur ljusare blir det inte?`Humöret är på topp och jag vill bara börja köpa julklappar på en gång..!

Dock inte på ullared... Såg första avsnittet om den lilla dokusåpan på femman och jag kan meddela att jag inte känner att jag har något gemensamt med de som porträtterats hittills. Speciellt inte mannen som jobbade på lagret, hjalp honom någon =)


Det var bara det jag skulle säga. Frukost snart, kanske erik kommer upp också. Hörs sen, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0