Konståkning

Det verkar som om bloggdjävulen har slagit till på riktigt.. Fjärde inlägget på en vecka, eller vad?

Bortsett från detta har min kväll hittills bestått av att: sluta jobbet, åka till ågatan för att hämta upp ett par skridskor, (återkommer till varför sen,) blivit bjuden på grötmiddag, mkt gott, kommit hem och klappat katten, och slutligen sett ytterligare ett avsnitt av Twin peaks.
Ett svårdefinierbart stycke tv-historia det där. Lite för psykedeliskt för mig, men jag tänker se klart på det så jag åtminstone får veta vem mördaren är, sen kan jag lägga det till handlingarna.

När alla andra lånefilmer är avklarade och vintern fortfarande är långt ifrån över hade jag tänkt ta itu med ytterligare ett projekt: Se så många som möjligt av de 1001 filmer jag måste se innan jag dör. I tävlingsanda upptäckte jag att mitt score so far ligger på 113 st, vilket är säkert 100 färre än jag är kapabel till, med tanke på att jag: valt bort fight club, slutade titta en halvtimme in i west side story, och valde fel pedro almodovar-film. (att återvända istället för tala med henne) Det får bli första prioritet, tillsammans med den sista på listan: million dollar baby.

Angående dom där skridskorna då tillslut. Min lediga morgondag gick upp i rök, så nu ska jag istället jobba 9-16.30 och börja dagen med att tillsammans med annelie åka skridskor med femåringarna. Kanske att kameran skulle få följa med då, inställd på filmläge :)

Ska försöka pressa ett avsnitt till, sen läsa lite i Emily av L. M. Montgomery. Lär behöva min sömn inför morgondagen... Vi hörs då ^^

Kommentarer
Postat av: Issa

iii.. det är ju jätte bra. bloggdjävulen gillar jag.

2009-10-15 @ 13:21:21
URL: http://fegpoeten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0