Kyrkogårdsromantik

Imorgon är det dags ingen att ta sig an det sköra samarbetet mellan tre tjejer och några tekniska prylar. Man skulle kunna tro att problemen bara har hopat sig ända från början, men det har gått väldigt bra. Förvånansvärt bra? Vem vet. Jag räknar inte med svårigheter, men något säger mig att om inte jag börjar ta fler initiativ och rent av börjar intressera mig för det dom skriver i rapporterna så kommer jag få däng strax ^^

Del två av vårt actionfoto imorgon då. Panorering= cykling fram och tillbaka på stocksnäs små vägar, haha. Så ska vi mäta och testa var våra egna tider för att handhålla kameran stilla ligger. Är jag ju lagom självsäker på efter att ha jobbat mig trött i snart två veckor.

Ser hur som helst väldigt fram emot det, och att v. 44 ska ta slut. På söndag är det allhelgonamiddag hos farmor och farfar. Längtar efter iskall promenad till skogskyrkogården, lysa med ficklampor för att hitta till de rätta gravarna, tända de släcka värmeljusen i minneslunden. Som förra året med andra ord. Förutom en del folk, jag får vara ung och pigg för fem ;)

Godnatt folk!

Kommentarer
Postat av: I r o n i e l l e

Hoppas du får en fin söndag :)

2009-11-01 @ 14:51:24
URL: http://ironielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0