Stream of consciousness

jag vet inte vad jag ska göra.. Varken just nu eller sen. Har två tvättar igång, en i maskinen och en i torkskåp. Saknar att kunna hänga ut den, eller att ha plats för mer än en maskin åt gången åtminstone.. Bråkar med Strumpan, eller ja, hon bråkar med mig i alla fall, men jag är inte på humör. Vad mer jag kan se fram emot ikväll är att få iordning i den garderoben som är min där det är oordning. Ser fram emot det. Vet precis var jag ska lägga tapetrullarna. Sen så sitter jag också och spanar på Lovefilm efter nästnästa leverans, vad det nu ska bli. Har lika dålig instinkt där som på youtube, kommer aldrig på vad jag vill hitta.. Tappar jag helt konceptet där ska jag i varje fall ha datorn igång om andan kommer på att titta på lite video från distanskursen. Dags för första inlämningen där. Vi är redan inne på tredje och fjärde på foto- och bildteknik-kursen. Skönt att det går med lite fart.
Sixten rev mig på magen i söndags - helt mitt eget fel. Det ömmar lite på en av revorna. Strumpan har väldigt vassa tänder och klor hon också har jag märkt, det är ju ingen som klipper dom när dom ändå är i skog och mark och ska klättra.
Adam bad mig skriva mer här, igen. Det är ändå skönt med den knuffen, "jag vill läsa". Utan den skulle jag inte få något kreativt gjort. Som matlagning ungefär :) Synd bara att erik aldrig säger "jag vill äta", det får jämt bli efter eget huvud.

Har lite att tänka på. Satt fem minuter och bara stirrade in på kläderna under tiden dom blöttes ner, i tankar. Det är faktiskt inte det att jag måste säga till, be om att saker ska få bli gjorda så ofta. Det är det att han inte bryr sig. Sånt kan inte jag framkalla. Han har det inte i sig, och jag står inte ut.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter illa om man observerar kläder i maskinen. Du vet vart du hittar mig om du vill lufta några tankar! ;)

2009-10-08 @ 08:36:57
URL: http://minxx.blogg.se/
Postat av: Erika-foto-mode-pyssel

Haha.. Så rätt så!

2009-10-10 @ 11:14:34
URL: http://shopaholicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0