Hult

idag har jag varit i hult hos nina. vi åkte till nytomtavallen och tittade på fotboll. först spelade damlaget ("kom igen nu gubbar!") men förlorade tyvärr mot forserum. sedan spelade herrarna och vann, trots att de aldrig hittade ett motstånd. tricket var att dela upp laget och spelade mot varandra. de få solglimtarna  som syntes idag värmde enormt men framåt eftermiddagen blev det riktigt trist och kallt. jag har ätit en överkokt och jättegod bullens korv, det måste jag göra igen. ninas pappa och brorson kom förbi och tittade på den sista matchen och jag lyckades charma isac tillräckligt för att få honom att bjuda med mig på bowling, haha. christoffer skadade sig tyvärr under ett antal dobbar, men han var vid gott humör när han kom hem ändå. efter att ha fikat te och skorpor var klockan plötsligt halv åtta och tiden har verkligen gått väldigt snabbt idag. vi tre åkte in till eksjö och beställde mat och tog hem den till oss, så erik fick i sig nåt också. det har varit en oerhört bra dag men tyvärr kan jag inte beskriva känslan eller ge några bättre exempel. detta känns som det bästa jag kan åstadkomma just nu så var snäll att hålla till godo. ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0