Jobba bör man annars.

nu, för första gången på en vecka, kommer jag plötsligt behöva gå och lägga mig i tid. har varit slappt och skönt att börja jobba 12 ena dagen, 13 den andra ;) Det är naturligtvis ikväll då som jag allra mest kände lusten att vara vaken lite till och berätta något roligt som har hänt :)

Idag ringde elisabet från eken och erbjöd mig en lite fastare form av vikariat, som resursperson i barngruppen hon jobbar i. Har inte koll på vad för sekretess som gäller i detta fallet så tillsvidare får ni ta mig på mitt ord att det behövs ibland. Det innebär för mig i runda slängar att på måndag om två veckor kommer jag för första gången ha ett schema att gå på sen senaste sommarjobbet ^ ^ Det är inte beviljat med resurs för mer än två veckor i taget, så det återstår att se hur lång tid det rör sig om, men bara tanken på att få jobba 50-75% i april-maj utan att behöva lyfta ett icke schemalagt finger gör mig glad =)

japp, det var den meningsbyggnaden det.. defenitivt dags för mig att gå till sängen (nybäddad). Agnes har lånat mig en favoritbok, the lovely bones. Kan bli den i några minuter.
Morgondagen väntar med drygt 9 timmars jobb, sen åker erik, jag och svärföräldrarna till halmstad över lördagen för att se när sofia döps :) söndag ska jag träffa nina och agera fotbollspublik. sen är det måndag igen och då ska jag också ha det bra. ser fram emot det! Nattnatt allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0