kort om fredag kväll

hade ett mini-lan igår här i vårt datorrum. erik skulle inte vara hemma på hela kvällen och jag behövde sällskap och att någon kunde ta med mat till mig. max och olle ställde sig positiva till idén och de passade på att bjuda in maja också. När vi alla var mätta på pizza plockade vi fram sladdar och laptops och startade hela maskineriet. olle och jag turades om på min dator med diablo och max och maja radade upp sig vid borden och körde wow. Olle tröttnade tidigt och gick hem till sitt eget spel. dock var vi snart ett fyrtal igen för nils ringde på dörren och hade precis anlänt till stan från göteborg. Vi kurerade oss med lite sprit, det gick sådär. vid elva skulle maja hem, då blev jag ensam.

Det var en fin kväll, och tanken på att erik var på hajk i åska och hagel piggade upp mig också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0