Strumpan

erik kommer hem snart, och gissa vad han har med sig?

min lilla TATT!!! kissebissen, strumpelumpan, tattsekrället ---

två nätter i rad nu har jag drömt mardrömmar om katter, under natten haft ångestladdat dåligt samvete för att ha övergivit dom.
Det kommer bli riktigt skönt att äntligen få ha henne hemma lite, men jag tänker redan på hur det kan komma att kännas sen i höst när vi planerat att inte ta med någon av dem när vi flyttar. Jag tror det är mest för deras skull, eftersom det skulle bli många bilresor, mindre lägenhet, massa folk och musik (hoppas jag ^^) Fast helt säker kan jag inte vara.. Kanske gör jag det mest för min egen skull? Det finns alltid i bakhuvudet på mig att jag borde vara hemma så mycket jag kan för kattens skull. Sånt känns omöjligt att ha liggande över sig när man ska fixa ett nytt liv och umgänge.


Ska göra mitt bästa för att koppla bort det nu och fokusera på nuet, eller snartet. Snart kommer dom =)

Kommentarer
Postat av: Issa

vart ska du flytta?

2010-04-23 @ 00:07:23
URL: http://fegpoeten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0