Vintage clothing

KappAhls nya kollektion för våren har det tilltalande namnet vintage clothing.
Av någon outgrundlig anledning har jag blivit helt såld på blommiga mönster så det var äntligen läge att göra av med lite förvärvade slantar. Väl ute ur affären hade mer än vintage hamnat i påsen och jag är väldigt nöjd med alla mina fynd (nästan...)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Blusen har tyvärr gått sönder efter bara en dags användande.
Det är en söm under armen som inte verkar varit sydd ordentligt.
Väldigt synd, eftersom det verkade vara det mest arbetade och välgjorda plagget av alla.
Hoppas att det bara var ett måndagsexemplar och att jag får byta det...


Kjolen är jättefin! lagom lång, dvs längre än de flesta kjolar jag sett på hela året...

 

 


Trehundra kronor sko i en modell jag inte trodde skulle passa mina platta fötter någonsin.
Så då var det ju lika bra att passa på ;)



Och til sist ett linne som inte var vintage enligt dom, men enligt mig var det i alla fall jättefint! Leggings och espadrillos, here we come! ;)


Kommentarer
Postat av: Issa

du kommer se ut som en dröm i det där!

kram

2010-04-25 @ 16:40:35
URL: http://fegpoeten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0