dag 2

om ett litet tag kan jag sitta på bussen, utslussad till borås bästa badstrand för att delta i introduktionsveckans andra aktivitet som är den årliga brännbollsturneringen.

det finns många lager av ångest i den meningen. låt mig kursivera dom åt dig.

om ett litet tag kan jag sitta på bussen, utslussad till borås bästa badstrand för att delta i introduktionsveckans andra aktivitet som är den årliga brännbollsturneringen.

här har jag alltså ett val. som jag inte vill ha. en möjlighet att låta bli som jag helst hade velat slippa.
igår åkte erik och jag bil ner till spelkvällen, det känns som ett bra alternativ idag också. om erik hade varit frisk och om vi överhuvudtaget hade hittat.


jag återkommer senare. måste låta klockan gå över 16:00 innan jag kan slappna av i vetskap om att det inte finns någon återvändo.
sen ska jag skriva min första läxa. och köpa min första bok
litteraturseminarium fredagen 3/9

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-08-31 @ 15:49:32
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej, allt bra med dig idag? :)

2010-08-31 @ 16:26:33
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/
Postat av: jessica

Hej va görs ? :)

2010-08-31 @ 16:40:48
URL: http://avjessica.blogg.seica.blogg.se/
Postat av: Franny

usch, jag får ångest bara jag hör om det. introduktionsvecka och brännboll. hej, men nej.

Jag har själv min första lektion (introduktion) just i detta nu. Du kanske märker hur fokuserad jag är på studerandet...

2010-09-01 @ 11:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0