Me me me!

relativt tillfreds uberalles, så då måste jag ha något att satsa mot. Denna våren ska jag nog satsa på mig själv. För första gången någonsin så har jag inget speciellt emot att gå ut och gå, eller träna nåt pass eller helt enkelt röra mig. Det måste vara såhär vanliga människor har det, inte underligt att dom är lyckliga! Igår följde jag återigen med mamma till vattengympan således, det var bara några månader sen sist. Visst var det kämpigt ibland, men jag måste säga att jag föredrar att knappt kunna gå av träningsvärk dagen efter.. som i boxercisen.. :) ska defenitivt åka tillbaka till hult någon mer gång, speciellt som poltan har lovat att jag får samåka med honom =)
Till min födelsedag så önskar jag mig en ansiktsbehandling, för mitt egos skull :) Låt gå att man inte längre får finnar på löpande band, men små pormaskar har jag och kommer väl aldrig bli av med.. Är det någon som kan säga var man kan få en sån helgenomgång och rensning någonstans? Det känns inte som om det räcker med att gå till kicks eller make up store precis.. Det ska jag göra ändå förresten, mitt ansiktssmink tog lägligt slut alldeles nyss, och då menar jag basen, hudsminket. Jag funderar på att testa mineralsmink, det låter onekligen som det vore något för mig - heltäckande utan att lägga sig som ett extra lager och lite luftigt så huden får andas. Typ? :)
På tal om födelsedagsönskningar. Här finner vi sista punkten på min lova-lista ;) Vad vore en bättre variant av mig själv utan en uppdaterad garderob? Jag och mamma har hittat lite fint tillsammans, resten tänkte jag hyra en personal shopper till (agnes? ;P)

Inget av detta skulle kunna förverkligas utan pengar, så ett stort tack till er som vill jobba med mig och gjorde så jag fick jobba 53 timmar under januaris sista tio dagar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0