Komma igång igen.

sitter envist kvar här när jag enligt min egna tidsplan borde ha gått för tio minuter sen. Jag ska var på ett arbete om 1 timma och 20 minuter, men min hjärna är ensam om att förstå de. Har kunnat göra lite som jag vill de senaste veckorna, och det ger men ^^ Visserligen övade jag upp mitt självtvång igår när jag hade bestämt frukostträff med nina, men hon är ju om möjligt ännu mindre motiverad att gå upp tidigt så vi skulle inte ses förräns kl 11. När hon sen sköt upp det en kvart då jag redan i princip var klar kändes det som en stor belöning, och jag verkar inbilla mig att något liknande ska hända idag ;)

Annars hade vi det väldigt bra igår. Möttes på lilla caféet, åt macka och drack varm choklad. Fast frukost för 75 spänn är inget jag har råd med varje dag... Sen gick vi på stan, handlade lite hemligt och jag köpte även garn och bröd på torget, fick det nedprutat automatiskt, det var roligt =) Sen hände det otroliga; Nina skulle panta och erbjöd sig att först hämta även vår sopsäck med pant, så fick jag det gjort :D Åkte till ica, för där syns det minst vad man gör. Inte mina tvångsttankar om man säger så :P Vi hjälptes åt med hennes groteska mängder pant, kvar sedan inflyttningsfesten den 22a augusti.

Det var en del av min dag igår, men den får lov att prioriteras bort nu ifall jag ska hinna få någon dag idag.. Ses sen.

Kommentarer
Postat av: Nina

Tvångstankar och tvångstankar. Mest genantångest eller nåt sånt ;) Hoppas vi ses imorgon! Puss

2010-02-02 @ 13:51:28
URL: http://ninans.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0