söndagsmorgon

Hej alla!

jag sitter här på min arbetsplats och försöker jobba. Men det är inte så lätt när kortmaskinen krånglar och regnet öser ner så ingen varken vill komma hit eller åka härifrån. Inte så mycket att göra med andra ord.

Igår jobbade jag till 22, och idag började jag om igen vid 7:45. Eftersom det är sjukt svårt att koppla bort jobbet för bara en sån kort tid och jag skulle varit ensam hemma inatt bad jag att få sova hos nina och christoffer.. Första gången jag sover över hos nina sen tältsängsincidenten skulle jag tro! ;)

Igår hade jag dessutom förmånen att crasha ett party det första jag gjorde, eftersom dom hade bjudit hem erika och samuel på grill eller mat eller vad det nu var. Jag hittade dom i källaren framför guitar hero. Och förutom att jag ägde christoffer på gitarr så hade jag mer kul när jag fick umgås med deras hund Diza :) En ganska tuktad hund som inte riktigt vågade eller trodde hon fick sitta i mitt knä ;)

Som det slutade somnade jag inte förräns tjugo i ett och med dusterna jag hade med en envis fluga flera gånger under natten gör det sammanlagt att jag är ganska trött nu! Det jag väntar på är klockan, så jag ska kunna ringa jourtelefonen utan dåligt samvete, för att beklaga mig över kortmaskinen.. Too bad for me.

Kommentarer
Postat av: Rickard

Åh, härliga Movänta!

2010-07-25 @ 11:17:24
URL: http://rickardnordin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0