about

skulle bara kasta in ett kort inlägg om att jag har haft en bra helg :)

kom precis hem från agnes och georg, var bjuden på födelsedagsfika där men stannade även på middag och gick bara för att georg skulle gå och lägga sig... Så trevligt kan man ha :D gav agnes hennes födelsedagspresenter redan i förrgår, trodde inte vi skulle ses idag. Hon fick ett par örhängen och en jättefin mugg som har ett inbyggt sugrör. Jag har en rosa med tårtmönster, hennes är svart med dödskallar ^^

ute på landet igår. emma o erika lärde mig styra hästen. Är pepp att komma till ett bibliotek för att kolla om det finns några teoriböcker om häststyrning - detta ska jag lära mig!

godnatt, sov så gottt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0