denna förlupna vecka

för att förstå hur veckan blev som den blev måste man gå tillbaka till förra lördagen. följde med emma o hundarna till vetlanda och agilitytävling. får skylla på mitt oskyldiga sinne, men jag trodde faktiskt inte vi skulle vara borta så länge.. blev hämtad lite i åtta lördag morgon, och klockan fem satt vi i bilen påväg hem. då hade jag frusit nästan hela dagen och klarade inte av mer. hanterade det inte så bra, borde ha varit uppe och rört på mig mer. men jag ville ju inte missa det jag kom dit för så jag satt troget och tittade på banan ;) Sammanfattningsvis av dagen är jag hemskt stolt över att vi fick upp och ner tältet i en anda av logik, samarbete och positivitet!

i söndags tog jag det jäävligt lugnt... jobbade nästan nio timmar i måndags... sju timmar följande tre dagar... Matade wesley-fisken med tre små små fiskmatpärlor varje dag. så imorgon kommer åtminstone agnes hem igen. 

Sammanfattningsvis har det varit en galen vecka där jag orkat mer än jag trodde möjligt om mig själv. Är tacksam att rösten har hållit för allt halsont och försenade cykelturer till jobbet. Har man ingen röst blir det så svårt att tjata på och prata med barnen ^^

nu kan man anse att jag förtjänat att ta det lugnt och ta hand om mig själv. men precis som förra helgen är jag helt tom på förslag och har liten boll av panik i magen. Det var ju den som fick mig in på valborgsfest och agilitytävling förra helgen ;D håhå, får hålla igen på det en vecka minst nu..  
Anyways. försöt ha en fin dag i regnet nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0