Han njuter

har återvänt till lilla hemmet och en ny tuff vecka. har saknat min säng, sovit ganska dåligt i två dar nu, både ensam och trångt med erik.
stort grattis till disa och emma som klarade sitt vallhundsprov :)
tack för att ni plockade upp oss på vägen, så jag fick träffa mina katter igen.. :)
hade oerhört roligt i lördags med kalas för bröderna, många släktingar och kusiner där. spelade pictionary. jag får nog ta åt mig äran för att ha orsakat kvällens bästa skratt. anna ritade en stol såg jag...en gubbe på stolen...han sitter där...han njuter. *skrattexplosion* inte ett öga var torrt, inte på dom som hade hunnit läsa på lappen för att se vad hon skulle rita. Elektriska stolen. Jo jag tackar ja ^^ Han njuter, och jag påstod sen att jag tyckte han "såg avslappnad ut". Anna låg ner med huvudet mot bordet och skakade av skratt för att plötsligt resa sig upp och behöva stå upp, ta lite luft, och skratta lite mer :) Tja, jag är väl rolig? ;D

Kommentarer
Postat av: Franny

Hahaha! Det liksom knöt sig av skratt i magen på mig när jag läste. Träffsäkert, lova! :)

2010-11-08 @ 00:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0