dagen tio

bara jag inte tänker efter på vad det är vi lämnat bakom oss och vad som kunde blivit av hösten annars känns det toppen
men i drömmarna märks det att jag inte riktigt kommit över det än. minns att jag flera gånger i natt sa till barn på jobbet att "nu kommer inte jag tillbaka på ett tag, några månader kanske"
så jag tänkte ta tag i det där att kolla upp mitt schema för tiden framåt jul, och kanske till och med höstlovet? Så kan jag meddela eken och slottet och hoppas på lite jobb...
först ska jag bara äta second breakfast, skriva färdigt (färdigare i alla fall) litteraturseminareexaminationsinlämningen (?!) och se en film ;)

lite deppig idag eftersom jag missar eksjö marknad. buhu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0