New me

Hej mina kära vänner! 
dagen har varit sådan att jag har yttrat mig i ett större sammanhang - nämligen en "mittvärdering"; utvärdering av kursen så som den har varit fram tills nu. Två representanter skulle skickas från varje studiegrupp, och för att undvika det troliga scenariot att man tvingar iväg två som inte vill gå bestämde jag mig för att anmäla mig frivilligt (det första va?!-ögonblicket) för att underlätta för någon annan att säga okej då går jag också. Så blev det också, ida från vårgårda var med mig.

det andra va?!-ögonblicket idag, när jag frivilligt och nästan med entusiasm räckte upp handen och uttalade mig inför fyrtio medstudenter och de kursansvariga. Tre gånger, varav en gång drog ner skratt från (publiken).
Fame is a drug :P
När blev jag sån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0