what's up

har varit ensam hemma sen måndags eftermiddag. Några reflektioner:

billig i drift: eftersom jag äter lunch på vfun och betalar dyra pengar för det ser jag till att äta mig mätt och lite mer därtill. därför har jag under resten av dagen ätit sammanlagt; en portion fisksoppa, en bit lax med ris och broccoli (lämnade ungefär hälften till en annan dag) och två påsar popcorn, lite choklad och chips. Inga mängder med andra ord. Ost- och skinkpajen som jag väntat på i nästan två veckor med att få lust och tillfälle att göra låter vänta på sig ytterligare lite. Vore höjden av ironi och i-landsproblem om paketet med för detta tillfälle specialköpt skinka hinner bli för gammalt tills dess. Jippi liksom

övriga känslor är uppgivenhet, ensamhet och meningslöshet. Hade varit kul om jag hade kommit ihåg att t.ex. installera och vansinnesköra några timmar sims, spela jättehög musik eller som sagt laga mat jag gillar. Nu inte sagt att det skulle hänt om jag inte varit ensam, men jag vill ju ha passat på att göra just detta när jag är ensam.

On a more positive note. lagt in lite the ark på ipoden. Hur sjukt (bra!!) är inte det att jag ska få se dom två gånger i sommar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0