känner mig

har en medelstor boll av ilska som tagit min kropp i besittning. Den befinner sig någonstans mellan magen och hjärtat, och ibland spänner den till. Då biter jag ihop käkarna och blir sådär oresonligt arg. tycker jag har all rätt i världen att vara förbannad just nu för allt går emot mig. En annan dag hade det inte rört mig i ryggen, men just idag är det sån jag är.


Har all tid i världen och känner mig ändå stressad.
Har världens finaste vänner och familj men ändå ingen att träffa.
Har nya och avancerade nya saker som jag ändå inte förstår mig på.


Känner mig gammal och trött och ung och rädd.
Känner mig fattig men har mycket pengar.
Känner mig frisk men orkar inte göra något.


Får ont i själen av att inte ta tillvara på dagarna som gives mig.

Kommentarer
Postat av: emmaaaaaa j

jag förstår verkligen vad du menar... ibland känns det som dagarna går och att man bara sitter på samma plats och stirrar, inget händer och inget gör man. men å andra sidan, är det viktigt att ha såna dagar för att kunna uppskatta dom verkligt fina man har. även fast det suger.

2011-01-26 @ 20:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0