Förflutet

I nästan två och ett halvt år skrev jag dagbok varje dag. Hade en såndär 5årsdagbok med bara tre rader per dag, så det var ju inget betungande - egentligen. Men ju enklare att göra, destå enklare att skjuta upp antar jag. Nån gång skrev jag nog 14 dagar vid ett tillfälle, och ljög i tempuset så känslan var att man skrivit varje dag :p
Nu har jag inte orkat med det alls, i mars, utan att veta det, skrev jag en sista gång.
    Det här däremot, är en helt annan sak naturligtvis. Datorn sitter jag ju dessvärre vid dagligen. Kanske blir mindre av det nu på sommarhalvåret, men saker ska kollas till dagligen. Slinka in hit kan råka vara hänt.

För övrigt. Hemskaste på länge. Karls pappa och Sabinas morbror drabbades i veckan av dödliga hjärtattacker. De var 55 och 41 år gamla. Hej meningslöshet, det var längesen det fanns så mycket av dig i min närhet. Varma tankar till deras familjer.

Nåväl. Värmen når nya höjder idag. Bada eller inte bada, det borde inte ens vara en fråga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0