Travel-o-matic

om en timme far jag via nässjö station till göteborg, håller på att packa det sista nu. Var en halvbra dag på jobbet innan idag, men det hade ju kommit snö inatt, så vi var ute läänge :) Dessutom så har det varit inbrott på eriks jobb, krossade fönsterrutor på bilarna, och lite viktiga saker stulna innuti. Skönt att det aldrig händer något... ^^ Däremot så hade jag en himla bra erfarenhet igårkväll när mamma och jag testade på vattengympan, haha. Jag är äckligt svag i armarna, annars gick det väldigt bra för mig. Men det var väl antagligen mer av ett seniorpass :P

Skulle i vilket fall som helst hålla vanan uppe, inte skriva något viktigt...  Hadebra allihopa. pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0