helgen som gått

Fredag efter jobbet: blir inbjuden till middag hos agnes, hon lagar fiskgryta till sig och georg, det räcker till mig också   erik är hemma och installerar windows 7. Vi går hem till oss sen och tittar på idol. Moffar chips och vitlöksdipp, gutt.
övertalas av agnes till morgongång, för att kompensera för gårdagens moffande. Kan väl erkänna att jag gillar att gå som motion.... får sen med mig min karl till nässjö för lite långlördagsshoppning. Har spetsat in mig på en rosa bandet-bakelse på thimons som var nästan över förväntan :D fast lite liten... Hann spontanhandla en jättefin skjorta på vila två minuter i tre, sen åkte agnes, georg o jag till ÖB för att bränna pengar på budgetalternativen. Erik kom senare, hämtade mig inne på rusta i min budget-extas. Hem igen, hämtmat från amazing taste (such an amazing taste they have!) Chill på det. Sen singstar med mamma tills natten :D nästan total genomgång av legends-skivan, yaaay!
Åkte till landet idag. Trodde erik hade ett högre syfte med den resan, men han skulle bara lämna linoljefärgen han köpt till renoveringen. Jag fick i alla fall komma ut på en välbehövlig tur med Cindy. Två galopppassager, en där jag fick en hel granruska i ansiktet (blött) och dessutom hade tappat ena stigbygeln precis innan hon satte igång. Säkert..! Men som jag sa: hon är en häst en nybörjare kan sitta på utan att vara rädd för att förstöra något. En tjugo år gammal körhäst, jag är som en fluga för henne..
Middag, mazarinkaka * 2 och här sitter jag. Te och smörgås. film. Sen börjar vi om igen. Höstlov nästa vecka, har minst fyra dagars jobb.. Ses nästa söndag alltså ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0