katten måste ha tuggat lite på min hjärna och sen stoppat tillbaka den..

Hej, trött! Det är lite värre än det brukar vara, är dessutom lite uttorkad på händer, fötter och läppar. Inte en ultimat dag att glömma lypsylet hemma hela tiden. Skridskoåkningen gick bra i alla fall, ca 1-1½ h istid ^^

Jag har precis kommit hem. Erik var hungrig och jag är snäll som en ängel. Jag tog av mig pyjamasen jag redan satt på mig, och gav mig ut för att handla bröd till oss och kycklingtallrik till den där besvärliga typen. (som inte ens iddes ringa och beställa själv, så när jag väl kom dit fick jag be dom skynda sig, tog la fem minuter ^_^ Sen fick jag som kompensation en tur och retur till ett sågverk utanför ingatorp... Fick lite umgåtts med stackaren i alla fall, som inte varit vaken och hemma mer än två timmar idag..

Så det som fattas mig nu är en klappturné med kattskrället runt köket, de sista 20 minuterna med twin peaks och en omgång kattlåda. Finns orken kanske jag läser några sidor i senaste pratchettboken också.. Räkna inte med det dock ;)

Imorgon jobbar jag 7.45-16.30. Sen har jag bett erik fixa middag, och lova att se idol med mig. Skriver jag inte innan dess åker jag till gbg över helgen. So long suckers

ps: påminn mig snälla att jag måste epilera lite hår innan jag reser bort. Såhär kan det ju inte fortsätta, trots att jag är feminist - haha!

Kommentarer
Postat av: elin

nooo använd inte en epilator :O en kompis till mig gjorde det och den tog med sig ett 15 cm långt streck av skinn på hennes smalben. farliga grejer!

2009-10-16 @ 08:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0