Puckomorgon

Har filat och bitit bort nästan alla mina naglar, igen.. Första gången i mitt liv jag kunde låta bli en längre tid var första året efter gymnasiet, när jag jobbade. Hade inte tid att tänka på det liksom, dom blev för långa, jag filade ner dom. Sen kom sörängen, och lektionstristessen. Borta!
Vet inte vad jag har att skylla på i dagens läge, det var bara en parentes. En stor parentes.

Min distanslärare förnedrar just nu sitt uni-brow genom att retuchera bort det, och säga att det är alla studenters favoritögonblick, haha :) "titta på det, NÄRA"
Synd bara att jag är så flawless att jag inte kommer han nån användning av de här reparationsverktygen jag får undervisning om ^_~

Ytterligare en parentes.. Det jag skulle skriva om vad en informativ berättelse om min gårdags morgon, i senaste laget, då tyvärr blogg.se inte välkomnade mig igårkväll...

Skulle börja jobba klockan 9, inga problem där, jappjapp. Tänker lyxa till det lite och ge mig en och en halv timme vaken hemma. (Inser nu att många av er andra nog skulle tolka morgonlyx med att Inte gå upp tidigare än man måste...men jag är väl speciell) Ställer alarm, ett av mina förinställda sådana och tänker inte mer på det. Förräns jag vaknar nästa morgon. 8:30, bra. Eller? Nej, i min entusiasm har jag nu gett mig endast trettio minuter till påklädning, frukost och resa till arbete. Inte bra! Puckomorgonen avslutas när jag nöjt tänker att "det gick ju smort, ska bara cykla till jobbet" och jag inte förräns jag verkligen ser att cykeln inte står i stället, och jag minns vagt att den står hos agnes. Jag är inte bra på klockan, och jag är inte bra på logistik. Så är det. Däremot är jag bra på att skynda mig, så jag kom precis i tid. Som vanligt. Något annat finns väl inte... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0