vardagarna som varit

hejje!
Har haft det lite upptaget nu en vecka, då blir det lätt så att man prioriterar sina åtta timmar i sängen framför att sitta framför en skärm. Eller är jag väldigt speciell som gör det? Skulle tro det ja...

Det började med att nina erika och jag som vanligt åkte till jönköping på måndagseftermiddagen, hade en väldigt teoretisk föreläsning om något man helst skulle vilja testa praktiskt, så det var ganska tråkigt.. Sen när man kommer hem är det praktiskt taget slut på det roliga. Dagarna som följde jobbade jag 7.30-16.30 på en avdelning jag knappt varit på, usch vad trött jag var. På onsdagen var vi dessutom vid vindskyddet i sjöängen i tre timmar över lunch, fick kall pastasallad att äta bara.. På torsdagen började tålamodet tryta och jag kände mig inte i form att handskas med dessa barn. Till råga på allt har jag fått för mig att en "kollega" inte tycker om mig, och jag tror det har att göra med det ordet jag just citerade. Hon är starkt emot outbildad personal i skolan, och jag tar det personligt. Summan blir att det känns onödigt att anstränga sig för att göra ett bra/bättre jobb när jag i hennes ögon inte blir mer än en barnpassare. Gnäll gnäll. Fredagen var inte mycket bättre, förutom att fredagsmyset bestod av en lill-pär och ett avsnitt av fem myror... :D Gissa vem som sjöng med och gissade namn mest av alla, haha..!  
Filmstudion i torsdags också, De ofrivilliga. Knepig men bra. Och ingen av oss tror att den kommer ha med toppstriden att göra under oscars-utdelningen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0