1, 2, 3, 4, 5

då var denna dagen till ända.

för första gången på länge har jag längtat tills det gått tillräckligt lång tid från förra publiceringen, så jag kunnat skriva något igen. Har inte för avsikt att skämma bort och uppdatera flera gånger om dagen.. ^^

sen spelade det mindre roll att jag inte hade något att säga. jag försöker med några statements och ser om det kommer nån inspiration. 

1. tycker inte om att köra bil när mamma sitter bredvid. hon beter sig som jag fortfarande övningskör och jag blir lika dålig som om jag faktiskt gjorde det.

2. fick komma över min rädsla för charader idag. visserligen bara inför O, 3 år och en kollega. men ändå

3. har också kommit över min rädsla för att ladda upp och lägga till bilder i inlägg. tidigare har jag inte förstått hur man låter bli att göra ett helt nytt inlägg per bild.

4. lönebeskedet kom idag. med besked. "handla upp det här" stod det längst ner tyckte jag att jag såg.

5. jag ska handla en ansiktsbehandling, nya skor för de jag har är gamla och trasiga, och kläder och mat. och vänner.

Dåså. Imorgon igen? Vi får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0