kvalborg (lånat från uppsala)

nu förstår jag hur folk kan älska sina jobb, eller i alla fall prioritera det framför en kvalitativ fritid. Själv slutade jag för denna veckan för fyra timmar sen. Redan är jag hispig och stressad över att jag måste fatta besluten rörande min helg själv. Inga arbetstider och vila därefter utan självständigt tänkande och agerande i 60 timmar framöver. Inga fasta mat- och sovtider, varken där eller härhemma. Klarar jag av det? Hjärnan står still. Jag kan inte komma på något att göra annat än att vänta på att klockan blir 07.00 måndag morgon. 

Hotellet ikväll då verkar det som. Jag vill inte vara vuxen, jag vill vara i sjöängen och titta på hästarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0