feber

mer eller mindre en gång av året drabbas jag av denna specifika feber. svårt att sova och komma till ro på kvällarna, och jag är faktiskt ganska svår att få kontakt med.
det är bara jag och harry potter som gäller just nu nämligen...
lyssnar på ljudböckerna: när jag åker buss, handlar, diskar och sitter vid datorn. Fick tag på en kopia av halvblodsprinsen i eksjö nu i helgen, så då var det väl onödigt att lyssna de dagarna. Råkade läsa ut den. För att stilla abstinensen hade jag nu tänkt växla mellan att lyssna på den flammande bägaren och läsa the deathly hallows.
Har någon några av ljudböckerna skulle jag bli evigt tacksam. krister henrikson uttalar namnen på svenska nämligen.

Kommentarer
Postat av: Fräänny

Haha, Krister Henriksson är bäst! Men jag uttalar dom också på svenska, blir bara fånigt om jag ska säga Häärri och Hörmajåni (typ:P). Åååh, nu längtade jag också supermycket efter böckerna, och filmerna också. Att bara vara uppslukad! Eller uppslukad av vilken fantasy som helst för den delen. Det finns inte mycket som slår det. By the way, gillar du Narnia?

2010-12-06 @ 22:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0