som julen

ensam i huset nu och har tid att tänka.
- julstämningen: hade en oerhört mysig julafton och vill passa på att igen tacka för de fina julklapparna jag fick <3 mat, godis och sällskap i överflöd precis som det får vara en vecka om året. Juldagen åkte vi till mina föräldrar, fast där var det alldeles för lugnt för att vara juligt. Lite för lite verkstad om man säger så ;) Annandagen innebar ett besök tillbaka till mållebo på middag med familjen, mormorn och moster med man. Roligt och en fantastiskt vintereftermiddag på hästryggen. Ångbastun klara och jag galopperade vägarna fram (...typ)
- oro över sjukdom: trodde väntans tider på bussen skulle ge mig en bamseförkylning, men jag höll mig varm inomhus och fick aldrig mer än lite ont i halsen. Har uppenbarligen inte slappnat av tillräckligt för att sänka immunförsvaret och ge virusen fritt spelrum!
Inte ensam längre. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0