lite av varje

sitter hos agnes och multi-taskar. ser american psycho och facebookar. svengelska alltså, vilket fint språk =)

agnes ligger i soffan, liksom jag. renée, som egentligen är sjuk sitter på golvet och äter pasta. jag har blivit bjuden på amerikanska pannkakor. Det hade jag längtat efter i flera dagar, det känns så oerhört skönt att vara så synkad matmässigt med nån som är så generös och skillad med mat ^_^

igår fyllde erik tjugosju år. han fick sina paket när jag kom hem från jobbet, å blidde jätteglad =) tror jag... vi åkte o köpte lite fika och mat. hade hoppats på att hans familj skulle komma förbli och få lite bulle o sådär, men så blev det inte. Vi ses ju ute hos dom imorgon i alla fall. det ser jag fram emot :) 

Skulle bara göra en liten uppdatering, inget seriöst eller knappt ens läsvärt.. Hörs en annan gång dvs ^^  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0