min naturliga natur

i veckan hade vi vår andra drama workshop. den bestod bland annat i blundande och lyssnande på fröken: du går på en stig, du ser en äng, du ser en bla bla bla... Till slut såg vi ett hav, och nere på stranden skulle vi se övriga medlemmar i studiegruppen, vad gjorde dom?
Så satt vi i gruppen och skulle berätta det för dom då. Döm om min förvåning (!!) när alla fyra i tur och ordning säger: lova, du sitter och läser en bok....
det är inte så att jag inte står för att jag gillar att läsa, men det har inte dom nån aning om! ena gången jag uttalat att jag gillar böcker var i harangen vi skulle dra om oss själva första dan.. det är väl sån jag är då? hur nu det är.. Berätta för mig, vilka delar av min personlighet är "bokgillar-delar"??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0