blåa fjädrar på vägen till frälsning

jag tror minsann jag bara skriver här när det är akut brist på sällskap, men för övrigt allt är bra..
jag har fått några flashbacks på sista tiden.
alla fingernaglar är helt nedbitna, det har nog inte hänt sen högstadiet.
såg american beauty idag, och på sängen i tonårsflickans rum ligger en likadan kudde som jag hade när jag var ung :P  gjorda i plast, min var hjärtformad och hade blå fjädrar innuti. fruktansvärt fult och opraktiskt antar jag.
såg en bild på linas bilddagbok nyss, på henne och adam. förra sommaren var det vi några gånger. Men senast det hände utan känslan att "passa på" var väl sommaren 06.
utan att lägga in stora känslor och värderingar kan man konstatera att vissa saker saknar man och vissa inte. Det viktiga kanske är att kunna skratta åt misstagen och minnena det väcker. Att sakna ögonblicken och på något sätt se framför sig att det kommer kunna hända igen.
För Övrigt! klassåterträff med gymnasiet sista helgen i maj. Det är FEM år sen. 
Tyvärr har jag tre examinationer veckan efter, men det ska lösas på något sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0