Ömkan

igen ledsen. Inget jag kan göra åt det. Såna saker som ibland hjälper när man behöver något - äta, handla nya saker eller ta det lugnt hemma - fungerar inte, det kan jag säga redan nu. 

Men jag måste säga som det är, jag saknar sällskap, jag längtar efter ett iniativ från någon som vill ha med mig. Att skicka tre sms om dagen till vänner som antingen inte svarar eller är upptagna tar kraft. Det är studentpub ikväll, för andra gången. Jag lovade mig själv att gå första gången, jag lovade mig själv att gå andra gången. Jag lovar mig själv att jag inte tänker lyfta ett finger för att komma iväg ikväl. Jag kommer tycka synd om mig själv, sitta hemma och undra var alla med samma intressen som mig tagit vägen. Allt jag begär är en sväng på stan, en film, en middag eller en fika. Helst varje dag.
Helt jävla ödsligt i lägenheten. Morgonpasset håller mig sällskap och det är bara en tidsfråga innan de kommer vara mina närmsta vänner. De får mig att skratta och ger en anledning att gå upp på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Franny

<3 !!!!!



Jag önskar att vi var närmare. Jag skulle gärna ta sväng på stan, en film, en middag eller en fika. Kanske inte varje dag :P, men ofta. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0