Enkla kvällstankar

kan man få lov att berätta att man av olika och underliga anledningar alldels just nu känner sig oerhört lycklig och tillfreds..? Ja faktum är att saker och människor har på olika sätt bidragit till att få mig att känna såhär, och för det är jag väldigt tacksam! 

Vänner handlar både om kvalitet och kvantitet. Det må vara ytligt men att kunna räkna till mer än tio nya sociala medier-vänner den senaste tiden, från olika situationer, låter mig åtminstone inse att jag ger ett gott intryck.
     Jag upplever ett uppsving även i övriga nära relationer. Oavsett om det handlar om en önskan om att bli bättre vän med någon eller att spontan ringa upp någon och inse att samtalet hade kunnat pågå i flera timmar till. Min känsla av att vara värdefull, och att göra andra värdefulla växer. 

När sedan min fantastiska till och från-sambo gör allting rätt...när jag får sakna utan att vara ledsen, när vi är nära utan att tröttna, Och när jag kommer till rätta med att allt inte måste vara som jag vill ha det. Längtar tills vi får ha vardag tillsammans igen!

Nästa helg kommer föräldrar och bror på besök. Känner stor uppskattning över att jag kan föreslå detta och deras skepticism övergår till ett fastställandet av planen inom loppet av en halvtimma. 

Kan jag bara minnas det här framöver, med ytterligare tillägg, då välkomnar jag både sömnen och soluppgången.
 

Då bjuder jag in livet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0