feeding part II

Första frågan är hur jag någonsin kunde tro att köttfärslimpa var ett alternativ, det blir ju jättetorrt...

Nä men i allafall. Var och handlade efter frisören, erik kom senare och hade en egen korg med som han fyllde (det är verklige dags att börja inse i vilka lägen vagn är det bästa alternativat ^^)
Ringde och bjöd in madde på middag och fredagsnöje :) Hon lagar mer mat själv än vad vi gör så det var ett väldigt bra stöd att ha i köksmiljön. Middagen bestod tillslut av köttfärsbiffar, grönsaker i ugn och hemmagjord sås (vår första! goottt) Dessvärre kan jag aldrig låta vara, så jag röstade för en "grekisk" variant med vitlök och oregano. Dom nickar och gör, men halvägs in i stekningen kommer jag ihåg att erik (A) glömt oreganon. Vitlöksbiffar alltså. Not cool.

Jag blev nöjd, var inte så hungrig. Erik tog om, så det känns bra ;) Plockade fram chipsen och nåt godis strax efteråt, haha... Sen såg vi idol, och spelade m.i.g. Bra kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0