vad

jag precis lyssnat klart på det här:
http://svtplay.se/v/2265228/luciafirande_i_svt/lucia
fint att svt i alla fall håller uppe traditionen så jag får ta del av den även om jag är utan både jobb- och skolfirande i år. (var är högskolan när man behöver dom? skräp!)
Imorgon har jag och några med mej anmält oss till julfika/pyssel med moped (pedagoger) Det blir min första utöver-skolaktivitet sen vecka två, då det gick sådär. Kan mycket väl tänka mig att göra fler sporadiska uppdykanden om det händer något roligt. sittning, gasque, förfester på kåren om det finns. Spelföreningen och deras tillfällen på måndagar börjar jag också bli sugen på. Jag har tydligt för mig att de hade spelet Zombies!!! där någonstans, och ni ska veta att jag inte är en liten duvunge vad gäller att slakta zombier ^^
- från det ena till det andra -

Kommentarer
Postat av: Franny

Åh, vad glad jag blir att du skrev igen! Det känns nästan som om det var för min skull! ^^



Visst blir det lite konstigt att fira Lucia utan att ha en skola man vet har ett ordentligt luciafirande? :O Men jag tittade med på svts i år, tyckte det var jättefint och bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0