degen i dagen

det är inte direkt läge att sitta framför teven idag tror jag. Risken är ungefär hundra procent att man tre minuter senare ligger framför teven och ytterligare minuter senare bara ligger och sover. Känner att datorn är ett gränsfall, ska bara författa inlägget sen får det bli något mer händelserikt..

imorgon går "prenumerationen" på vår parkeringsplats ut, vilket jag tolkar som att vi måste flytta bilen idag. Problemet är att senast den flyttades (några veckor sen) så var det tvunget att ske med startkablar, och då bara efter att dom kämpat för att få upp den fastfrusna motorhuven. Jag garanterar att det kommer vara minst lika svårt idag, speciellt som det snöar rejält just nu. Jag ger mig ut nån halvtimma, sen måste jag in och äta lunch. Är taggad att följa med mamma till simmet idag och jag bedömer det som rimligt att inte må dåligt av en lätt lunch en timme i förväg. Jag är så smart :) Efteråt blir det söndags-treat, hämtmat.

Imorgon: tentaplugg och tvätttid eller jobb.

vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0