Det var då det

rubriken sitter som en smäck på många plan. det mest aktuella av planen är att om en halvtimma ska jag träffa ida och emma, vi ska tillbringa en middag tillsammans, och hur det kommer gå har jag ingen aning om. Ida har jag inte pratat med sen.. första veckan på gymnasiet. emma har jag träffat lite då och då under åren, oftast med nåt halvårs mellanrum, trots att vi aldrig bott mer än två mil ifrån varandra. Jag tycker inte att det bådar för en trivsam middag, men äta bör jag ju ;)

plan nummer två - det var då det - är att jag tursamt nog hittade min femårsdagbok just den första januari så att det känns som ödet att det är dags för mig att dagligen skriva några rader om hur jag haft det. Senast jag gjorde det var juni 08, sen bara slutade jag av någon anledning. Då jag skrev under både hela 06 och 07 läser jag fram en dos nostalgi varje dag.

Av den anledningen tänkte jag mest uppdatera vad som hände från jul till nyår här. därefter blir det en kaka på kaka, att skriva både här och där. Händer det nåt ni ska få veta får det bli dubbla kakor, men inte annars.


Jul till nyår alltså.. Det förtjänar en egen rubrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0